Returnare

Retururi

În cazul în care doriţi returnarea produselor, aceasta se va face cu aceeasi firma de transport care v-a făcut livrarea. Produsele trebuie să fie ambalate în ambalajele originale, însoţite de documentele de achiziţie, fără deteriorări. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client. Produsele deteriorate la transportul către client vor fi înlocuite pe cheltuiala noastră (trebuie să ne sesizați acest lucru în scris, pe adresa de email contact@geluriuv.ro, în ziua primirii coletului menționată pe recipisa de primire).

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curierat rapid (Fan Curier) sau prin intermediul Postei Romane,si doar de pe teritoriul Romaniei. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, in cazul produselor care prezinta sigiliu acesta nu trebuie sa fie rupt, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa care variaza in functie de produs pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Produsele returnate prin coletărie vor fi expediate fără ramburs.

Suma înapoiată clientului nu include cheltuielile de transport şi ramburs. Dacă cheltuielile de transport au fost incluse iniţial în costul produselor, acestea vor fi scăzute din suma returnată clientului în baza chitanţei cu costurile expedierii.

Service-ul în perioada de garanţie

Produsele care fac obiectul servisării vor fi expediate prin colet. Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de către client, iar cele de re-expediere ale produselor reparate vor fi suportate de către magazin.geluriuv.ro . Produsele care nu se pot repara vor fi înlocuite cu produse noi care vor beneficia de un nou termen de garanţie. În cazul in care produsul nu se poate repara sau lipseşte din stoc se va restitui către client contravaloarea acestuia, sau, în baza unei înţelegeri prealabile, va fi înlocuit cu un produs asemănător, urmând ca eventualele diferenţe de cost să fie reglate prin plăţi între client şi magazin.geluriuv.ro

Pentru mai multe detalii legate de aspectele contractuale ale relaţiei dintre magazin.geluriuv.ro şi clienţii săi vă rugăm să parcurgeţi documentul Termeni şi Condiţii.